sommartider

SOMMARTIDER HEJ HEJ!

Tänk för att jag hade bästa midsommar någonsin.
Men... Det som händer på årsta havsbad stannar på årsta havsbad... Det har jag och Therese bestämt. Blir nog bäst så, hehe! Secret stuffs folks... Träffade massa trevligt folk också! Soeta pojkar bl.a. :*

Vi gick & la oss vid sex sju någon gång i morse... Och jag var tvungen att gå upp tidigt för att jag skulle hem och packa för att imorgon åker jag & julia på en sak i norrköping i 13 dagar. Så alla får Smsa&Ringa, även fast jag kanske bara kommer svara på kvällen... Det ska iallafall  bli jävligt skönt att komma bort från sthlm & alla här ett tag.

Nej men nu måste jag sätta igång och packa fan.
puss&här kommer lite midsommarbilder


man åker aldrig från årsta havsbad utan att ha hoppat studsmatta


årsta havsbad


Barnkarusell som vi åkte.. som tekopparna fast med colamuggar man satt i. Vi var fulla när vi gick ur dom kan jag säga, haha


vi åkte ut med båten. JAG KÖRDE! :D men man måste ha fula flytvästar :(


klart att man har tid att ta lite egobilder fan


... Och såklart en bild på timmy, haha  *pose*




Såååååe... Förlåter ni mig för sämst uppdatering ? Hihi.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0