day and night...

Hej sötungar!

RegnRegnRegn. Fan vad trött man blir. Jag vill ju ha sommarlovsväder med sol & värme... Hoppas det kommer snart iallafall. Som ni fattade igår så har min älsklingskatt dött... Eller vi avlivade henne för hon var 18 år & sjuk... Fan. It hurts.

Idag har jag först varit i södertälje nu på morgonen ju... Sen till Enskede där det var släktmiddag. Umgicks med Agnes&Kalle mina kusiner, love them. Agnes är ett år yngre & kalle ett år äldre. Jag och Agnes ska åka till Norrland i sommar <3 Jag seriöst ÄLSKAR Norrland och alla roliga folk där. Jag ska basta varje dag! Längtar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imorgon ska julia min soulmate följa med mig till tandläkarn & sen um, hehe jag tvingade henne för jag tänker inte gå själv *mobboffer*. Sen på kvällen kanske jag drar ut om det är hyfsat väder... För vem fan vill dra ut nu :(


hej sommar-minnen. kommer ihåg sjukt mycket roliga saker när jag ser denna bilden. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0