Fullt ös, medvetslös

Tjabbbaaa! :D
Har inte bloggat på väldigt länge känns det som. Men iallafall, i fredags åkte vi ju ut till årsta havsbad.
När vi kom dit badade, solade & kollade vi på film, asså jag och julia. Sen på kvällen/natten vid kanske klockan två kom adam, tobbe & pontus till oss i vår lilla stuga. Vi bodde i en egen stuga så mina föräldrar märkte inget, hehe! På lördagen var det en kille som sjöng nere vid ett torg och det satt 100 fulla människor där och sjöng haha! Cute...
 
Sen har vi varit på Årsta tills idag. Jag och Julia orkade inte vara kvar där så vi tog bussen & tåget hem istället. Jag mötte David och Linus och var med dom hela kvällen & natten tills nu när jag kom hem haha. Vi har knarkat joltcola och kollat film, mys.


BILDER!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0