I'm feeling rough, I'm feeling raw, I'm in the prime of my life.

Hej hopp!
Idag har jag shoppat i nacka forum, sickla köpkvarter & globen. Haha! Letade efter en sak.
Köpte dock inte så mycket... En bikini, chailatte, ett par skor, strumpor & ett linne. Imorgon ska jag ta med mig någon som ska få hänga med till stan. Sen blir det bio med Agnes. ICE AGE 3! Längtar fan, älskar dom där roliga filmerna. Sen kanske en sväng till tullinge? Får se hur det blir.. Jag är inget stort fan av att planera precis. Men resten av min sommar kommer bl.a innehålla:

♥  Norrland med Agnes! Nu är det bestämt. Vi kommer festa loss där uppe, hehe!
♥  Segling en vecka med mammas kompis & mamma. Mys!
♥  Bli neger. Eller brunare iallafall.
♥  Slösa massor av pengar på sommar-rean!
♥  Vara med alla människor jag inte har hunnit vara med som tjatar på mig, heh.
♥  Bli bättre på gitarr!
♥  Återträff med Brevik-folket (hoppas iallafall)


Mjau! Vad ska ni göra resten av sommarn? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0