seg.


Jag har vart seg med uppdatering senaste tiden, men jag har inte varit vid datan så mycket.

 Idag var det två prov i skolan. Vet inte hur det gick... Vill inte veta heller.  
Och det är skööönaste vädret ute! Man behöver fan inte ens tjocktröja! :D Älskarvår.
Synd för Julia som är bortrest nu ;-o Det är fan lika varmt som hos henne xD
Imorgon är det sista dagen i skolan och sen är det påsklooooooov <3
  

Igår var jag med tess, diana, simon & david. Ifall ni undrar?
Ahja.
Jag är sååå trött det känns som att jag inte har sovit på flera år ;-p
Men nu ska jag och mamma dra och shoppa nånstans.
Imorn är jag hemma från skolan för jag ska till vårdcentralen med min fot, som jag haft ont i, i två veckor nu.
bye
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0